Höst Konferens

🍁 Söndag den 30 okt på First Hotel Kramm, kl 09.30-16 🍁

Vi har nu tillsammans slutfört en lång tid av organisering, aktivering och kampanjande inför valet. Fantastiskt bra jobbat!!
Valet är över och när valresultat och konsekvenser så smått börjat landa, är det många av oss som känner både besvikelse och oro. Fokus för årets Höstkonferens ligger därför på att utvärdera valrörelsen, få ta dela av information från partiet, informera kring konsekvenser av mandatfördelningar och eventuella samverkansformer i kommun och region. Men givetvis ska vi också fokusera på samtal och att tillsammans mobilisera kampvilja, motkraft och fundera på en bra strategi framåt.

👉Distriktet bekostar resa och förtäring. Vi förordar samåkning (tåg/bil/buss) och uppmuntrar att samordning av resan sker i partiföreningarna. Kvitton/reseräkning lämnas med fördel på plats till kassör Igor Petsch.

Vi kommer serveras förmiddagsfika med smörgås, buffélunch med mycket gröna alternativ och något enstaka kött el fiskalternativ också. Eftermiddagsfika serveras med bulle eller kaka.

Anmälan ska innehålla:
– Numreringsordning på anmälda